Snovalci digitalne prihodnosti ali le uporabniki – poročilo o računalništvu in informatiki v šoli

Strokovna skupina RINOS je 29. maja 2018 ministrici za izobraževanje, znanost in šport, dr. Maji Makovec Brenčič, javno izročila Poročilo z naslovom Snovalci digitalne prihodnosti ali le uporabniki? Skupino za  analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnovnih in  srednjih šol ter za pripravo študije o možnih spremembah je ministrica imenovala v letu 2016.

Poročilo obsega analizo stanja v Sloveniji in 16 državah po svetu, opis računalniškega mišljenja ter priporočil pri izdelavi kurikuluma računalništva in informatike v OŠ in SŠ. Vključuje tudi predloge za nadgradnjo in spremembe obstoječega stanja v izobraževanju, in sicer na štirih področjih:

  1. Učni načrti: Uvesti temeljne vsebine RIN (računalništva in informatike) v kurikul vrtcev ter učne načrte osnovne in srednjih šol ter pri tem razvijati zavedanje vzajemnega vpliva med tehnologijo in družbo.
  2. Preverjanje: Zagotoviti celovito preverjanje opismenjevanja in uporabe tehnologij v okviru vseh predmetov skladno z obstoječimi učnimi načrti.
  3. Strokovni delavci: Postaviti učinkovit sistem za kakovostno izobraževanje in nadaljnje strokovno usposabljanje vzgojiteljev in učiteljev na področju RIN.
  4. Deležniki: Vzpostaviti sistem odprtega izobraževanja, ki omogoča vključevanje deležnikov v oblikovanje vizije ter zagotavljanje in spremljanje kakovosti poučevanja RIN.

Ministrica je ob predaji poročila poudarila, da gre za pomembno strokovno gradivo za nadaljnji razvoj področja v Sloveniji. S poročilom se bodo seznanili in ga na svojih sejah obravnavali tudi strokovni sveti na področju izobraževanja.

Vir: Eurydice

Email this to someonePrint this pageShare on FacebookTweet about this on Twitter
Objavil/-a: Drago Jovič
Ocena:
1 Zvezdica2 Zvezdici3 Zvezdice4 Zvezdice5 Zvezdic (4 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...