Skriti zaklad malo drugače

Učitelji podaljšanega bivanja se večkrat sprašujemo kako bi lahko učencem še dodatno popestrili čas v podaljšanem bivanju. Za učence 4. razreda sem pripravila skriti zaklad, ki je potekal cel teden. Od navadnega iskanja skritega zaklada se razlikuje v tem, da učenci zaklad poiščejo takoj na začetku, vendar pa je le ta zaklenjen s 4 ključavnicami. Vsak naslednji dan učenci s pomočjo rešenih nalog odklenejo eno ključavnico.

Aktivnost je primerna tudi za utrjevanje učne snovi, ki jo obravnavajo pri pouku, saj lahko vsebino nalog povežemo s posameznimi predmeti (matematične naloge, spoznavanje okolja, družba, naravoslovje). Iz osebnih izkušenj lahko povem, da so se učenci med iskanjem zaklada in reševanjem nalog zelo zabavali ter se med seboj še bolj povezali. Predvsem pa vsak nov dan pričakovali z velikim zanimanjem in tudi nestrpnostjo, kaj se skriva v zakladu. 🙂