Nakit prijateljstva

Pri urah spoznavanja okolja smo se najprej pogovarjali o tem, kaj pomeni beseda prijateljstvo in kakšen oziroma kdo je naš pravi prijatelj. Preko različnih socialnih iger ter iger vlog smo spoznavali, da je prijateljstvo, še posebej v današnjem času, zelo pomembna vrednota, za katero se je potrebno potruditi. Odločili smo se, da bomo svojega prijatelja razveselili z nakitom prijateljstva.

Tako smo pri urah spoznavanja okolja in likovne umetnosti v okviru mini projekta, ki je trajal štiri šolske ure iz različnega materiala (slamice, moosgumi, aluminijasta folija) izdelali nakit prijateljstva, ogrlico ali zapestnico. Učenci so bili ves čas zelo motivirani za delo, med sabo so si pomagali. Pri ustvarjanju nakita so bili spontani, svobodni in izvirni. Nakit so podarili svojemu prijatelju oziroma sošolcu.

One thought on “Nakit prijateljstva

  1. Jera Csipo
    18. 10. 2020 at 22:23

    V časih, v katerih smo se znašli, je pomembno iskati lepe in pozitivne stvari. Zelo dobro se mi zdi, da ste z medpredmetnim povezovanjem spodbujali kreativnost, pozitivnost in občutek, da si nekomu prijatelj. Menim, da je to dobra popotnica tudi v naprej. Tudi ideja – izdelava nakita je zanimiva in drugačna, saj se običajno učenci s tem srečujejo na interesnih dejavnostih. Odlično se mi zdi tudi to, da so bili lahko svobodni in izvirni. Prepričana sem, da jim bo to ostalo v spominu.