Šola na daljavo v drugem valu

Zdaj smo že krepko zajadrali v 2. val učenja na daljavo. Sem učiteljica 1. razreda in sem se pred začetkom šolanja na daljavo spopadala z kar nekaj vprašanji, dilemami in nejasnostmi. Najpomembnejše je bilo vprašanje “Kako se bodo moji učenci znašli s takšnim načinom učenja?”

Kako se bodo moji prvošolci znašli v šolanju na daljavo?

Moji učenci so v večini stari 6 let in seveda niso mojstri v rabi mobilnih naprav. Mnogi so se prvič srečali z delom na računalniku. Po začetnem tednu mi je hitro bilo jasno, da so moji prvošolčki nov izziv odlično usvojili. Učenje je gladko steklo in zdaj se učimo na daljavo brez težav preko različnih virov. Vseskozi se trudim, da jim predstavljam nove aplikacije in inovativno rabo mobilnih naprav. Zagotovo na novo pridobljene spretnosti uporabimo tudi v prihodnje, ko se vrnemo v šolske klopi.

Bitmoji Image

9 thoughts on “Šola na daljavo v drugem valu

  1. Natalija Videnšek
    6. 12. 2020 at 19:19

    Delam kot druga učiteljica na podružnični šoli, kjer imamo kombiniran oddelek, ki ga obiskujejo učenci Romi. Pri svojem delu, v času šole na daljavo, uporabljam za komunikacijo z učenci in starši predvsem mobilni telefon. Tudi mene je skrbelo kako bo šlo, vendar moram reči, da kar dobro in zadovoljivo. Po dogovoru s starši za komunikacijo, posredovanje in pregled nalog, pomoč pri delu uporabljamo aplikacijo Viber. Aplikacija jim je poznana in jo znajo uporabljati, zato z učiteljico ostajava kar pri tem in ne uvajava drugih možnosti.

    1. Maja Šinkovec
      7. 12. 2020 at 19:13

      Zelo dobro, da imajo tudi romski učenci način, ki ga obvladajo pri šolanju na daljavo. Verjetno pa je tu velika zasluga tudi vaju z razredničarko.

  2. Martina Kajfež
    6. 12. 2020 at 19:48

    Tudi sama sem se spopadala s podobnimi vprašanji (sploh lansko šolsko leto, ko sem poučevala učence od 1. – 6. razreda TJA). Letos poučujem 5. razred in nekateri učenci so precej vešči rokovanja z računalnikom in različnimi aplikacijami, spet drugi ne. V razredu pa imam tudi 2 učenca Roma, katerima je šola posadila računalnik, da sploh lahko komuniciramo.
    Sedaj, ko vstopamo že v 5. teden šolanja na daljavo, se mi zdi, da smo se vsi (jaz, učenci in starši) že dodobra utrdili in postali vešči takšnega načina dela. Dogovorjeni smo, da učencem pošiljam navodila preko elektronske pošte, večkrat na teden se vidimo tudi na ZOOMu in izpeljemo takšne vrste uro, spet drugič imajo navodilo, da fotografirajo izdelek in mi ga pošljejo preko Vibra ali na elektronski naslov.

  3. Maja Šinkovec
    7. 12. 2020 at 19:09

    Delam kot druga učiteljica v 1. razredu. S sodelavko v timu se poslužujeva e-asistenta in spletnega naslova staršev. Komunikacija preko teh kanalov poteka dobro. Izdelke pošiljajo preko sporočil na mobilnih telefonih in elektronske pošte. Tudi staršem je ta način dober in so zadovoljni, seveda pa vse to ne prekaša kvalitete pouka v razredu.

  4. Maja Tašner
    7. 12. 2020 at 22:14

    Opažam, da nas učenci pogosto pozitivno presenetijo, ko tega ne pričakujemo. Tehnologija jim je mnogo bolj enostavna za uporabo, kot marsikomu izmed nas (pa se štejem k bolj spretnim uporabnikom tehnologije). Sama vidim prednosti izobraževanja na daljavo ravno v tem, da učence učimo smiselne in premišljene uporabe IKT, za kar si sicer v prejšnjih razmerah nismo vzeli dovolj časa (vsaj pri nižjih razredih si upam reči da ne).

  5. Lea Jusufović
    8. 12. 2020 at 18:36

    Mislim, da smo vsi starši, skupaj z učitelji, na preizkušnji in zaenkrat nam uspeva. Dela v razredu pa delo na daljavo ne more nadomestiti.

  6. Mateja Oberstar
    9. 12. 2020 at 17:14

    Verjetno je bila to ena večjih skrbi vseh učiteljic, ki poučujejo v 1. razredu. Sama učim letos v podaljšanem bivanju in sem tako rešena mnogih skrbi, ki so povezane s poučevanjem na daljavo. Res pa je tudi, da so otroci bolj vešči uporabe IKT, kot marsikatera učiteljica (z mano vred :). Sama opažam doma, kako pomembno in pomirjujoče je za otroke, da učiteljica ostane v stiku in ravno to je največji plus IKT.

  7. Lidija Šošter
    10. 12. 2020 at 18:49

    V šolstvu smo zagotovo prišli v povsem novo dobo šolanja, na katero nismo bili pripravljeni. Zdaj smo se morali zelo veliko novega naučiti. Spoznali smo, da je tehnologija postala ključnega pomena.

  8. Mojca Kline
    12. 12. 2020 at 19:47

    Tudi sama sem učiteljica, vendar predmetne stopnje. Ker imam vsakodnevno svoj pouk preko Zooma, sta se mogla moj prvošolček in tretješolka zelo hitro naučiti, kako se lahko sama priključita na Zoom in se udeleležita svoje videokonference. Oba sta me presenitila, saj sta uporabo moderne tehnologije zelo hitro usvojila. Vse moje skrbi in težave so bile odveč. Mlajši se res učijo hitreje kot odrasli.