Učenje poštevanke je lahko tudi zabavno

Otroci se v šoli začnejo učiti poštevanko v 3. razredu. Od tega, kako dobro jo usvojijo, je odvisno njihovo znanje matematike vsa nadaljnja leta. Za dobro znanje poštevanke je seveda potrebna vaja, vaja in še enkrat vaja. Kako učence prepričati, da bi z veseljem utrjevali poštevanko? To lahko storimo preko didaktičnih iger. Igre vzbudijo zanimanje za učenje, saj učencem pokažejo, da neka snov ni tako zahtevna, celo nasprotno, lahko je tudi zabavna.

Skupaj z učenci sem preizkusila že veliko iger. Marsikateri učitelj pravi, da nima ideje, kako bi oblikoval igre. V resnici ni tako zapleteno, saj lahko kot osnovo uporabimo družabne igre, ki jih učenci že poznajo in jim dodamo nova pravila, s katerimi dosežemo želene cilje.

Moji učenci za urjenje poštevanke največkrat uporabijo naslednje igre:

  • Igre s kartami

Pri igri »Najdi zmnožek« vzamemo 20 igralnih kart z zapisanimi števili. Na mizo jih postavimo tako, da so števila vidna. Eden izmed učencev govori zmnožke, ostali pa tekmujejo, kdo izmed njih bo prvi našel dve karti z ustreznim zmnožkom.


  • Igre s kockami

Pri tej igri potrebujemo dve igralni plošči z zapisanimi zmnožki, žetončke za pokrivanje in dve igralni kocki. Učenec hkrati vrže obe kocki, pove zmnožek in če ga najde na svoji igralni plošči, ga pokrije z žetončkom. Nato je na vrsti drug učenec, ki naredi enako. Zmaga tisti, ki prvi zapolni oz. pokrije celotno igralno ploščo.


  • Spominske igre, ki so hkrati primerne za urjenje sposobnosti pomnjenja.

  • Sestavljanke, ki vsebujejo igralno podlogo z rezultati in s koščki sestavljanke z računi na hrbtni strani.

Moji učenci so nad igrami navdušeni in tako nevede utrjujejo znanje.

One thought on “Učenje poštevanke je lahko tudi zabavno

  1. Polonca Čelik
    28. 3. 2021 at 17:16

    Ideje z didaktičnimi igrami se mi zdijo zelo dobra ideja. Učencu na tak zabaven način prikazati, da je poštevanka lahko tudi zabavna.