
Otroci se v šoli začnejo učiti poštevanko v 3. razredu. Od tega, kako dobro jo usvojijo, je odvisno njihovo znanje matematike vsa nadaljnja leta. Za dobro znanje poštevanke je seveda potrebna vaja, vaja in še enkrat vaja. Kako učence prepričati, da bi z veseljem utrjevali poštevanko? To lahko storimo preko didaktičnih iger. Igre vzbudijo zanimanje za učenje, saj učencem pokažejo, da neka snov ni tako zahtevna, celo nasprotno, lahko je tudi zabavna.
Skupaj z učenci sem preizkusila že veliko iger. Marsikateri učitelj pravi, da nima ideje, kako bi oblikoval igre. V resnici ni tako zapleteno, saj lahko kot osnovo uporabimo družabne igre, ki jih učenci že poznajo in jim dodamo nova pravila, s katerimi dosežemo želene cilje.
Moji učenci za urjenje poštevanke največkrat uporabijo naslednje igre:
- Igre s kartami
Pri igri »Najdi zmnožek« vzamemo 20 igralnih kart z zapisanimi števili. Na mizo jih postavimo tako, da so števila vidna. Eden izmed učencev govori zmnožke, ostali pa tekmujejo, kdo izmed njih bo prvi našel dve karti z ustreznim zmnožkom.

- Igre s kockami
Pri tej igri potrebujemo dve igralni plošči z zapisanimi zmnožki, žetončke za pokrivanje in dve igralni kocki. Učenec hkrati vrže obe kocki, pove zmnožek in če ga najde na svoji igralni plošči, ga pokrije z žetončkom. Nato je na vrsti drug učenec, ki naredi enako. Zmaga tisti, ki prvi zapolni oz. pokrije celotno igralno ploščo.

- Spominske igre, ki so hkrati primerne za urjenje sposobnosti pomnjenja.

- Sestavljanke, ki vsebujejo igralno podlogo z rezultati in s koščki sestavljanke z računi na hrbtni strani.

Moji učenci so nad igrami navdušeni in tako nevede utrjujejo znanje.
Ideje z didaktičnimi igrami se mi zdijo zelo dobra ideja. Učencu na tak zabaven način prikazati, da je poštevanka lahko tudi zabavna.