Spletna interaktivna predstava za osnovne šole: Zavajanja in laži na internetu – ogled posnetkov

Safe.si je v sredo, 23. marca 2022, v sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport pripravil 45-minutno spletno interaktivno predstavo na temo dezinformacij in zavajanj, s katerimi se na internetu srečujejo najstniki. Ker lahko na internetu praktično kdorkoli objavi karkoli, se pogosto srečamo z vprašanjem, ali lahko nekemu viru zaupamo in verjamemo neki informaciji.

Prepoznavanja zavajanj in dezinformacij se moramo naučiti. Na problematiko sta opozorila in jo na zabaven in poučen način predstavila igralca IGLU Teatra Vid Sodnik in Juš Milčinski v interaktivni spletni predstavi, v kateri bodo lahko s predlogi sodelovali tudi učenci. Najprej sta se posvetila spletnim izzivom, ki so med mladimi zelo priljubljeni. Posvetila sta se predvsem nevarnim spletnim izzivom. Nadaljevala sta s spletnimi vplivneži, ki na spletu kažejo srečno, idealizirano in zelo uspešno podobo svojega življenja, v resnici pa gre zgolj za lažno predstavo z namenom prodaje in zavajanja, kar lahko ima negativne posledice na samopodobo najstnikov. Predstavo sta zaključila z nevarnimi nasveti, ki jih lahko najdemo na spletu, kot so neprimerni zdravstveni nasveti, nasveti za hujšanje, promocija samopoškodovanja ipd.

Izvedli smo dve ločeni predstavi za 2. in 3. triado osnovne šole. Učenci so lahko sodelovali z glasovanjem preko Mentimetra.

Predstavitve (video posnetke) si lahko ogledate tudi tukaj:

3 thoughts on “Spletna interaktivna predstava za osnovne šole: Zavajanja in laži na internetu – ogled posnetkov

  1. Helena Krnc
    4. 4. 2022 at 21:13

    Sama bi interaktivni predstavitvi pohvalila in pozdravila. Vedno več otrok dostopa do interneta in potrebno jih je ozaveščati tudi o pasteh, ki prežijo nanje.

  2. Alisa Delić
    5. 4. 2022 at 10:10

    Odlična predstava!

  3. Valentina Frajzman
    6. 4. 2022 at 21:03

    Z 2. in 3. triado smo si ogledali oba prispevka. Kot učiteljici mi je bilo predavanje zanimivo. Po pogovoru z učenci pa sem ugotovila, da niso najbolj razumeli sporočila in da so to vse vzeli kot neko zabavo.