KEMS embalaže

Ko sem učencem predstavila projekt Eko paket, so bili takoj za to, da sodelujemo v njem. Projekta smo se lotili sistematično. Najprej smo ugotavljali kaj kratica KEMS sploh pomeni, pogledali smo si video posnetke in fotografije o reciklaži, se pogovorili kaj iz recikliranih tetrapakov nastane. Ogledali smo si še dve risanki na temo čistega okolja in ločevanja odpadkov. Potem smo skupaj izdelali plakat, ki je ostale učence na šoli spodbujal k  ločenemu zbiranju odpadkov. Za konec pa smo se naučili še pravilnega zlaganja tetrapakov.

Učenci so doma zbirali prazne tetrapake in s tem tudi ostale člane družine poučili o recikliranju in ločevanju odpadkov. Tetrapake so umili in jih prinesli v šolo. Skupaj smo razmišljali, kaj bi lahko iz njih ustvarili in tako prišli na idejo, da bi ustvarjali lončke za svinčnike, barvice in ostala pisala. Motiv za lonček so si izbrali sami, po svoji domišljiji (živali, liki iz risank…).

Namreč v razredu imamo težavo, da pisala padejo na tla, učenci jih zgubljajo, pogosto jih iščejo po peresnici… Lončke bodo imeli na svojih mizah, v njih pa svoja pisala, ki jih potrebujejo pri pouku. Tako bodo pisalo hitreje in lažje prijeli v roke, ko ga bodo potrebovali. Ravno tako pa bodo pisala lepo pospravljena in ne bo nepotrebnega iskanja.

2 thoughts on “KEMS embalaže

  1. Teja Opeka
    8. 4. 2022 at 09:29

    Prispevek se mi zdi zelo uporaben. Predstavi, kako lahko odpadno embalažo koristno ponovno uporabimo. Otroci take stvari radi delajo in pri tem tudi skrbijo za okolje. Z uporabnimi izdelki poskrbimo za urejenost šolskih potrebščin tako v šoli kot tudi doma.

    1. Tamara Slana
      11. 4. 2022 at 20:52

      Eko teme so v današnjem času pri otrocih nujne, če želimo pozitivni rezultat na dolgi rok. Glede na naraščajoče številke in dokaze, ki podpirajo dejstvo, da podnebne spremembe naraščajo s svetlobno hitrostjo, so takšne teme več kot na mestu. Otroci morajo razumeti, da se sprememba začne pri vsakemu izmed nas.

      Lp,
      Tamara Slana