Naravoslovni dan za sedmošolce se je odvijal v 4 učilnicah, med katerimi so učenci rotirali in v vsaki izvajali dejavnosti iz enega od področij naravoslovja. V eni teh učilnic so se seznanili z odbojem in lomom svetlobe. Poudarek je bil na eksperimentalnem delu, ki je učencem zelo všeč.
Za izvedbo eksperimentalnega dela sem izbrala materiale, ki so učencem dostopni. S tem sem jim omogočila eksperimentiranje tudi doma. Ob vsakem poskusu smo spregovorili o ozadju dogajanja.
Najbolj so bili navdušeni nad iluzijo dveh prižganih svečk, čeprav je bila prižgana le ena. Izvedli so še vrsto poskusov: s skritim kovancem, ki se je prikazal, ko so nanj nalili vodo, s sliko, ki je spremenila smer, ko so jo postavili za valjast kozarec z vodo, lomili so svinčnik, ki je kljub temu ostal cel … Opazovali pa so še vrsto optičnih prevar, ki jih ravno tako niso pustile ravnodušne..