Na osnovni šoli Hruševec postopoma uvajamo temeljne vsebine računalništva in informatike, v prvem triletju začnemo s programiranjem brez računalnika, nato v drugem triletju stopnjujemo s tabličnimi računalniki in v zadnjem triletju še z računalniki. V 4. razredu začnemo z uvajanjem RIN pri interesni dejavnosti robotika. Dejavnost izvajamo z lego kompleti, LEGO® Education SPIKE™ Essential, z Alpha mini robotom in Photon robotkom. Pri lego robotiki otroci spoznajo in aktivno sestavljajo kompozicije s posebnimi kockami, ki imajo dele kot so senzor, pametna kocka, zobnik, jermen, pesto, polž, gradnik, torej mehanskimi deli strojev. Preko kock in tablice s programom ikonskega programiranja spoznavajo mehansko delovanje kompozicij. Gradijo s skupinskim oz. timskim delom, preko in postopoma zahtevnejših delovnih nalog.
Na podlagi robotkov se spoznajo z osnovami programiranja, ki so prilagojena otroški zabavi ter uporabo tablice. Pri interesni dejavnosti učence motiviramo v množico tematskih aktivnosti, ob tem pa otroci razvijajo veščine na področju znanosti, tehnologije, programiranja, matematike, medsebojne komunikacije in sodelovanja. Spoznavajo delovanje elementov, ugotavljajo, zakaj se elementi vrtijo in zakaj nihajo, včasih tudi ne delujejo, kot bi morali, iščejo rešitve.
Zanimivo.
Pozdrav.
Robotika je dejavnost, ki obogati šolsko delo. Učenci se urijo v sodelovanju, ustvarjanju, programiranju. Tudi sama sem letos vključena v FLL, sicer kot mentorica za inovativni projekt, a učence spremljam tudi pri programiranju in ustvarjanju robota ter kako rešiti posamezne izzive. Projekt FLL je res super, tekmovanje spodbuja tudi vrednote med učenci.
Komaj čakamo na letošnje regijsko tekmovanje v mesecu januarju.
Dominika