Na Osnovni šoli Mislinja so učenci v začetku meseca novembra pri matematiki v 6. razredu ob koncu učnega sklopa o naravnih številih na inovativen način utrjevali znanje – sami so oblikovali naloge za preverjanje znanja, jih ocenili in reševali. Razvijali so kompetenco 2.4: Sodelovanje z uporabo digitalnih tehnologij na ravni 2. Uro so izvedli v računalniški učilnici z uporabo MS Teams in Padleta.
Učenci, razdeljeni v šest skupin, so v klepetu znotraj MS Teams uskladili razdelitev nalog. Na Padletu so zapisali naloge, jih komentirali, izboljšali ter dodali rešitve. Reševali in ocenjevali so naloge drugih skupin ter podali povratne informacije. Uro so zaključili z refleksijo o delu v skupini in uporabi digitalnih orodij.
Tak način dela je poglobil znanje, spodbudil sodelovanje in komunikacijo ter krepil digitalne kompetence.
Zelo zanimivo in inovativno!
Odlična ideja! Sploh, ker so bili sami soustvarjalci vsebine, so verjetno mogli veliko bolj poglobljeno in konstruktivno premisliti vsako nalogo. To seveda zahteva višje miselne procese, ki jih pri pouku matematike dostikrat zanemarimo, saj se učenci na pamet učijo algoritme za reševanje nalog, sami pa premalo razmišljajo v globine.
Odličen primer inovativnega in sodobnega poučevanja, ki združuje matematično znanje, digitalne kompetence in sodelovanje! Takšna metoda ne le utrjuje znanje naravnih števil, temveč učence spodbuja k samostojnemu razmišljanju, ustvarjalnosti in odgovornosti za lastno učenje. Uporaba MS Teams in Padleta je odličen način, da se digitalna tehnologija smiselno vključi v pouk, hkrati pa učenci razvijajo pomembne spretnosti sodelovanja in povratnega ocenjevanja. Navdušuje me tudi poudarek na refleksiji, ki učencem omogoča razmislek o lastnem delu in delu v skupini. Takšne ure so navdihujoče in korak naprej v sodobnem izobraževanju!