
Keplerjevi zakoni malo drugace 2
»V znanju je moč« je slogan letošnjega šolskega leta na Gimnaziji Celje – Center, ki smo ga profesorji in dijaki odlično ponotranjili. Vseživljenjsko učenje in izobraževanje sta naše vodilo, pri tem pa v pouk z navdihom, pogumom in inovativnostjo spretno uvajamo številne kompetence.

Uporaba tehnologije pri biologiji
Svoje inovativne učne pristope smo že uporabili na področjih naravoslovja (laboratorijske biologije in astrofizike), družboslovja (zavedanja pomena umetne inteligence in naslavljanje problematike tehnofobije med mladimi) in digitalizacije (kako umetno inteligenco vključiti v praktični pouk z elementi igrifikacije). Profesorji so za kolege pripravili že več učnih ur, ki so bile tako zanje kot tudi za dijake svojevrstna izkušnja. Izkušenjsko učenje je, kot poročajo profesorji, ki so izvajali učne ure z uporabo tehnologije, še vedno najučinkovitejša oblika učenja. Kot ugotavljamo na evalvacijskih sestankih ima tehnologija v šolskem prostoru prepogosto negativen predznak.

Keplerjevi zakoni malo drugače
Čeprav se zdi, da družbeni vlogi digitalizacije dajemo osrednji prostor v razpravah le v zadnjih letih, je ta med nami kot sredstvo napredka prisotna že od industrializacije. Dijaki 1. letnikov, ki so vključeni v projekt IP 5.0, želijo nasloviti problematiko tehnofobije med sovrstniki, odraslimi in predvsem starejšim prebivalstvom ter aktualno družbeno vprašanje tehnologije v šolskem prostoru. Zakaj se pravzaprav digitalizacije bojimo, ko pa nam omogoča napredek? Odgovore na ta vprašanja bomo poskušali najti na okrogli mizi o medgeneracijski tehnofobiji, kjer bomo soočili mlajšo in starejšo populacijo.

Pasti uporabe ChatGPT ja