
Devetošolci Osnovne šole Loče so v okviru projekta i-Šola v petek, 31. januarja, pri matematiki imeli uro aktivnosti, kjer so s pomočjo različnih nalog na igriv, a hkrati zahteven način utrjevali svoje znanje o prizmah. Izvedli so 12 različnih aktivnosti. Ena izmed njih je bila načrtovanje prizem s pomočjo GeoGebre 3D, s čimer so razvijali področje 3 – Ustvarjanje digitalnih vsebin, natančneje kompetenco 3.1 – Razvijanje digitalnih vsebin. Pri tem so ustvarjali 3D modele prizem ter uporabljali različna orodja in funkcije programa GeoGebra.
Razvijali so tudi področje 5 – Reševanje problemov, saj so z uporabo GeoGebre krepili svojo kreativnost, ustvarjali različne 3D modele prizem in raziskovali njihove lastnosti. Med aktivnostmi je bil tudi Arnesov interaktivni kviz o površini in prostornini prizem, pri katerem so učenci razvijali digitalne kompetence s področja 2 – Komunikacija in sodelovanje, natančneje kompetenco 2.1 – Interakcija z uporabo digitalnih tehnologij. Prek kviza so se vključili v interaktivno učno izkušnjo, pri čemer so se digitalne kompetence med seboj prepletale in dopolnjevale.
Učno uro učiteljice Ines Potočnik je hospitiralo več učiteljev. Prisotni sta bili tudi ravnateljica Osnovne šole Loče, ga. Vesna Celcer Pečovnik, in ravnateljica Osnovne šole Lava, ga. Marijana Kolenko.




