Projektno delo v sklopu projekta Utrinki na Osnovni šoli Pohorskega odreda Slovenska Bistrica

V torek, 6. 5. 2025, smo na Osnovni šoli Pohorskega odreda Slovenska Bistrica v sklopu projekta Utrinki izvedli projektno delo v obsegu 3 ur v inovativnem oddelku 2. b.

Pri učni uri matematike so učenci skozi igro in gibanje utrjevali seštevanje in odštevanje do 100 ter se srečali z osnovami računalniškega mišljenja. V uvodu so učenci s pomočjo dogovorjenih znakov sledili navodilom sošolcev za gibanje (obrat, poskok, počep) po agilnostni lestvi. Nato so v manjših skupinah reševali računske naloge, katerih rezultati so bili skriti v mreži. Vsaka skupina je morala izračunati rezultat, pripraviti zaporedje ukazov s pomočjo puščic, da je prišla do pravega polja v mreži. Učenci so tako razvijali sposobnosti logičnega sklepanja, sodelovanja in orientacije v prostoru, hkrati pa so utrjevali matematične veščine.

IMG 4461
Slika 1: Sledenje navodilom po agilnostni lestvici
IMG 4492
Slika 2: Reševanje računskih nalog na mreži

Sledila je angleščina, kjer so učenci utrjevali in širili besedišče s področja hrane in pijače v angleškem jeziku. Učenci so najprej s pomočjo slikovnih kartic obnovili četrtkov šolski jedilnik. Z igro Tri v vrsto so poimenovati hrano in pijačo. Sledilo je spoznavanje novega besedišča s primerjavo dveh jedilnikov s pomočjo slikovnih kartic.  Pri dejavnosti  z labirintom so učenci sledili navodilom in tako ugotavljali, kaj je lutka Paddington jedla in pila. V dvojicah so nato sami načrtovali pot do hrane in pijače v labirintu ter si med seboj dajali navodila v angleškem jeziku. Učenci so dejavnost zaključili z osebno izbiro hrane in pijače s pomočjo sličic na stolpičnem prikazu na tabli in analizo najpogosteje izbranih živil. Pri tem so krepili jezikovno, prostorsko in logično mišljenje.

01
Slika 3: Primerjava dveh jedilnikov
Anja02
Slika 4: Iskanje hrane in pijače v labirintu

Pri spoznavanju okolja so učenci ločevali zmesi. Najprej so ponovili izraza »zmes« in »čista snov. Nato so se razdelili v skupine, prejeli različne zmesi snovi v kozarčku, ki so jih morali  raziskati in ugotoviti, katere snovi jih sestavljajo. V zvezke so zapisali lastnosti svoje zmesi in razmislili o postopku ločevanja zmesi na posamezne snovi. Postopek ločevanja so zapisali po zaporedju dogodkov, na podlagi katerega so izvedli ločevanje. Sledilo je skiciranje postopka ločevanja v zvezke in poročanje o opravljenem delu. Učenci so z navdušenjem raziskovali, aktivno sodelovali ter samostojno in v sodelovanju s sošolci izvajali naloge. Učno uro so zaključili kot ponosni predstavniki skupin, ko so drugim poročali o svojem delu.

20250506 111807
Slika 5: Opazovanje zmesi v kozarčku
20250506 113925
Slika 6: Ločevanje zmesi na posamezne snovi

Deževen dan smo obogatili z izzivi s področja računalniškega mišljenja, ki so v razred vnesli vedrino in spodbudili ustvarjalno razmišljanje.

Zapisala koordinatorica projekta: Jana Ceder

Naložbo sofinancirata Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU

Visited 39 times, 1 visit(s) today

Dodaj odgovor